Påskrivet

Då var papprerna påskrivna!
Å vad spännande. :)
Mycket att sätta sej in i bara...


Fick en introduktion som tog nästan två timmar! Har glömt typ alltihop.


Platschefen vill träffa mig imorgon. Ska försöka ta ledigt på förmiddagen också, är ju redan ledig på eftermiddagen eftersom jag då åker till utbildningen i Borås. 


Eskil och Astor fick vara på förskolan en liten mini-stund.
Dom blir alltid så glada när man hämtar. Gulliga ungar! <3


Eskil åt två stora portioner med makaroner och köttfärs när vi kom hem.
Han var himla hungrig.


Frukosten hade han inte varit så intresserad av på förskolan i morse.


Nu ska vi sova här hemma. Astor sover redan.
I kväll hoppas jag att jag ska kunna träna! Det blir så himla mycket förhinder hela tiden...

Har en hel bunt med papper som jag måste gå igenom och uppgifter som jag ska göra. 
Ska kontakta personer och skriva presentation på mej själv, gå igenom massa regler. 

Nu verkar Eskil ha somnat!

Ha det bra! 



Kommentarer
Postat av: N

NW- jag säger då det :-) :-) :-) De är ju för bövelen jättestora. Du är fan inte blyg av dig.
GRATTIS från mig och ett stort lycka till i din karriär som friskvårdare. Snart har du väl ett eget gym...

Svar: Yeah! I wish. Du får komma och jobba hos mej då! ;)
kattitingeling

2014-09-24 @ 21:59:00
Postat av: N

Jag är med på direkten

Svar: Great! :)))
kattitingeling

2014-09-24 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback