Blogga, blogga, blogga!

Min make tyckte det var fattigt med inlägg här på sista tiden.
Och det har han ju rätt i.  
Jag bara jobbar och jobbar... Har inte jättemycket nyheter att förtälja.
Jag har börjat jobba som pt på klubb Sävedalen också så just nu är jag pt på fem klubbar.


Imorgon ska vi ha ett stort konvent på Svenska mässan som Nordic Wellness anordnar!
Det kommer över 800 besökare och man kan träna hela dagen om man vill.
Magnus Carlsson kommer och sjunger för oss och kändisar från Let's Dance och Biggest Looser kommer och håller föredrag. 

Bild lånad från Nordic Wellness Facebook-sida

Alla stora träningskläds-försäljare är där och andra företag som säljer produkter som har med träning att göra. 
Jag ska sälja PT-erbjudanden. :)
Kommer bli superkul!! :)))


Nya naglar har jag också! :)
Ska måla om dom nu. Men först dusch...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback