Strong together

Mör och trött som en gnu är jag men jag ska försöka göra nått slags blogginlägg ändå innan jag stupar.


Klockan kvart över sex åkte vi ner till Björndammen och hämtade upp min chef.
Vid sju var vi borta vid mässan och började rigga upp mitt bord mm.


Det var sjukt mycket folk över allt och jag körde tävling och bjöd på godis.


Sabina var där från Biggest Looser


Hon höll föredrag


Tobias Karlsson var också där och höll föredrag och Emma Igelström men henne fick jag tyvärr ingen bild på.


Min instagram-kompis Carro var där och det var kul att träffa henne för vi ses bara på insta. :)
Hittade henne av en slump och blev inspirerad av henne när hon la ut bilder på sig själv som instruktör innan jag själv blev pt.


Dogge Doggelito var där också och snurrade runt.


Cykel på köpet!


Sen packade jag ner mitt bord och tog en lång paus för jag var helt slut.


Fyndade öronproppar för musikvolymen var inte nådig! 


Sen fick jag ny frisyr av några som stod och gjorde reklam för sin hårsalong och sminkning av dermalogica.
Resultatet blev hemskt. Jag såg ut som Morticia eller vad hon bu heter - mamman i Adams family! :-/
 

Till slut kom Magnus Carlsson som vi väntade på och han sjöng för oss en stund.




Och så städade vi lite och sen äntligen fick vi åka hem.
Snart e det efterfest på Trädgårn men jag orkar verkligen inte med det!
Jag ska sova på soffan! Typ nu. :-D 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback