Vikten

Det sista halvåret har jag köpt väldigt mycket träningskläder. 
Det behövs dock, för fem dagar i veckan är jag blöt av svett och hinner inte hela tiden tvätta. Då behövs ombyte!

Nu börjar en del kläder dock bli för stora...
Jag har alltid haft M i storlek men nu får jag nog gå ner till S...


På den här bilden hade jag gått ner tolv kilo. Nu har jag gått ner 20.
 

Mitt mål var att gå ner till min ursprungliga vikt så att jag skulle komma i mina gamla kläder. Ett annat mål var att bygga lite muskler så min ass inte skulle va så platt.
Nästa mål kommer bli att bygga ännu mer muskler, så jag ser tränad ut. Hur lång tid det tar spelar ingen roll, det får ta fem år eller ett - har ingen betydelse.


Det är den estetiska biten av det hela. När man ser att det går så blir det roligt. Men det viktigaste är ändå hälsan. Var jag mest vill vara tränad i är ryggen, coren, nacken och axlarna för där har jag haft ont. Jag vill vara stark och aldrig ha problem med kroppen igen.


Att få må bra är en lyx. 
Jag vill aldrig glömma hur det var att vara begränsad och inte kunna använda sin kropp. 
Jag är väldigt tacksam för hur jag har det nu.
Jag är frisk. Mina barn är friska och mår bra. Jag har världens finaste gubbe, bor bra och jobbar med drömjobbet!


Kärlek till dej!
Tack för att du läser.

// K  

Kommentarer
Postat av: Maria @ hemmakar.com

väldigt starkt och grymt jobbat. Inspirerande är ordet! Kram 😄

Svar: Tack!! ❤️❤️❤️
kattitingeling

2015-04-06 @ 09:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback