Bajs-vikten

Efter Astor har det inte varit nån lätt match att gå ner i vikt!
Efter alla andra barnen så tog det ganska exakt ett år och så var jag nere på min "vanliga" vikt.
Denna gång verkar det vara helt omöjligt!
Jag var nere på 62 och vände upp igen och under denna sommar så har jag gått upp till 66 igen. :-( Så jävla trist.


Hoppas det börjar gå åt rätt håll nu igen när jag börjat jobba igen. 
Innan sommaren hade jag fem cardiowalking-pass i veckan men nu har jag tagit bort ett för fem kändes för mycket. 
Försöker verkligen få till det med styrketräningen men det är lite svårt.
Idag åkte jag iväg och körde ett pass för jag känner att nu fan ska jag ner dom där jäkla kilona.


Jag har ätit massa onyttigheter hela sommaren, slarvat massor och även i vanliga fall får jag i mig för lite mat. 
Då går man upp mest - när man äter fel och för lite.


Rosa naglar blev det idag så dom matchar träningsbrallorna! :-D

Jag har varit himla trött det sista halvåret och inte orkat hålla på att laga ordentlig mat. 
Hoppas nu att jag ska få ordning på allt. Så här kan man ju inte ha det...

Imorgon e jag helt ledig. Tänkte hitta på nått kul med pojkarna. Vi får dra iväg på nått roligt äventyr eller nått... Picknick kanske. Vi får se vad det blir.

Ha det bra nu!
Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback