Träning hela dagen!

Igår blev en riktig träningsdag!
Har nog inte tränat så mycket under en och samma dag nånsin.
Halv elva skulle jag ha min första klass i Örgryte - crosschallenge, men fint väder gör att det kommer förre folk så det blev ingen på den klassen. Jag låg i massagestolen en stund och fixade med lite annat. 
Sen var det dags för TABATA och på den klassen kom fyra glada deltagare.
TABATA e sjukt tufft men så kul! 
 

Sen åkte jag till Olskroken och körde crosschallenge igen. Där kom det betydligt fler och vi körde en timme.
På challengen är jag inte med själv så mycket och tränar men vi körde mage på slutet och då var jag med och körde det.
Direkt där efter var det dags för cardiowalking och där får man ge järnet. 
Kändes att man kört TABATA innan för man var ju ganska trött.
Efter det kom en pt kund och vi tränade i en timme.
Sen var det dags att åka och hämta Jenny min platschef i Gamlestan och så åkte vi till Järntorget.
Där mötte vi upp några fler och så gick vi tillbaka till Gamlestan. Det tig 45 minuter.
Vi gick efter vattnet och kollade in alla gamla båt-vrak. Det var ganska kul.


Någon hade skapat en parkbänk av gammalt bröte.
Tyckte den var fantastisk. Även om jag inte själv skulle vilja sitta på dej! :-D

Väl i Gamlestan klättrade vi upp på ett berg till en utkiksplats där vi grillade korv.


Vilken fantastisk utsikt!






Jag var helt slut i benen efteråt! 
Oh my God! Hade kramp i vaden och röven och över allt när jag kom hem!
Idag känns det ändå okej! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback