December

Mycket mindre att göra i december som förra året.
Man blir också själv väldigt slö och vill gå i dvala.
Orkar inte riktigt. Vill bara krypa upp i soffan med en kopp kaffe och glo på tv.
Till råge på allt har jag gått och blivit dunderförkyld! 


Idag har jag i alla fall införskaffat mig en ny telefon! :-)
Det blev en iPhone6. 


Trodde att den skulle kännas mycket större i handen men den känns inte alls stor. Köpte också ett väldigt smart skal.
Det är som ett skal som har magnet som man fäster i ett annat skal.
Det andra skalet är mer ett skydd och där kan man ha sina kreditkort i. Det mindre skalet lyfter man bara ur om man inte vill ha det stora mer skyddande skalet när man till exempel pratar i telefon.


Förra veckan hann jag vara med på två nya utbildningar också.
Den första var om styrkelyft. Väldigt bra utbildning. Jag lärde mig jättemycket!


Andra utbildningen var på huvudkontoret och handlade om aktiviosystemet. Och det är vårat pulssystem som vi använder oss utav när vi tränar cardiowalking och cykel (spinning).


Jag var genomförkyld tyvärr så jag var med på den teoretiska delen men den praktiska delen kunde jag inte vara med på så jag satt bredvid och tittade på när alla körde järnet. :-)


Nu är det verkligen dags att sova. Jag är jättetrött!
God natt allihop.

Kommentarer
Postat av: Pia

Snygg make-up! :)

Svar: Tack! :-) Jag kanske lärde mig nått när jag jobbade med make up för några år sedan...?? 😄😄😄
kattitingeling

2015-12-14 @ 07:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback