Tacksamhet

Jag antar att det säkert blir vardag med detta också så småningom men just nu känner jag mig så sjukt tacksam.
Jag har tagit mig hit helt själv. Vilken resa jag gjort! Vilket år jag haft! 
Jag kan inte förstå att jag får jobba med det här!
Jag kan inte med ord förklara hur lycklig jag känner mej. Det är helt galet!


Strong står det på mössan som går att köpa på Nordic Wellness.
Jag var bara tvungen att köpa den, för det är precis så jag känner mej. 
Jag antar att man kanske mest tänker på kroppslig styrka när man köper en sån mössa på ett gym men för mej betyder det en helt annan styrka som jag under det här året insett att jag besitter. 


Från och med i morgon börjar jag med att jobba "bara" som pt och instruktör. 
Jag känner ingen oro över huvudtaget. Det känns bara helt lugnt och jag har tilltro till framtiden. 

På fredag börjar utbildningen. Jag köpte en ny väska också idag samtidigt som jag köpte mössan. En träningsbag och jag packade den redan inför utbildningen. Ska bli så himla spännande!


I love my life!
Thank you.

Love! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback