Hej

Var så himla trött efter att jag kom hem från jobbet men ändå ligger jag här i sängen nu och kan inte sova. Typiskt mej...
Igår var vi på spa  med jobbet och firade av en som ska sluta. Och innan det var jag i Angered och körde en Cardio klass och idag var det Cardio igen. Det känns i benen! Torsdag 4 timmar och sen igår och idag... :-D
Mina muskler i benen är helt stenhårda och ömma... Dom värker!


Jag ska väl försöka sova lite ändå... Benen e helt pirriga oxå. Det nästan krampar i dom lite och jag inte vet hur jag ska lägga dom så att det ska kännas bekvämt så det kommer inte va helt lätt men jag får göra ett försök!
Klockan e liksom två! :-o

Eller tre förresten! :-D Det blev visst sommartid just precis... :-)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback