Sticka ut

Nu ska jag vara totalt osvensk och sticka ut sådär obehagligt som man inte får i det här landet som heter Jante.
Jag tänker nämligen skriva om hur stolt jag är över mig själv.
Först och främst är jag sjukt stolt över min kropp. Kolla in:


Den här lilla kroppen har faktiskt burit fem barn (varav en bara en kort tid men ändå) och fött fram fyra. Jag har gått upp minst 20 kilo varje gång och efter varje gång har jag gått ner till min ursprungliga vikt igen.

Nu har jag tränat ordentligt ett bra tag och jag börjar få muskler. 
En av mina mål på min senaste mindboard var att träna upp min platta rumpa och nu börjar den sakta men säkert ta lite form.


Jaja... Kolla inte på alla hemska fläckar på spegeln utan på min röv!
Pojkarna tycker det e jätteroligt att klättra upp i fotöljen och kolla in sej själva samt kladda och talla på spegeln.


Jag är också sjukt stolt över mitt mod. Att jag vågar gå efter mina drömmar och förverkliga dom.
I mina vildaste fantasier kunde jag inte tro att jag skulle kunna leda andra människor i träning och ännu mindre stora grupper.
Men jag kan och jag är bra på det!
Jag attraherar många människor som kommer tillbaka varje vecka och tränar med mej och jag överöses med positiv feedback, glädje och tacksamhet från andra. Fantastiskt!
Självklart attraherar jag inte alla och jag får också en del ris men jag kan hantera det också... På nått sätt. Kanske inte helt bra men jag kan ändå hantera det.


Så med dom orden säger jag god natt.
Var stolt över dej själv!
Låt ingen trycka ner dej och ge aldrig, aldrig upp. Aldrig.

Bild Google 

Kommentarer
Postat av: Cecllia

Du är så härligt underbar, finaste vännen! Jag älskar dig (snygg rumpa!)

Svar: Å fina du! Du med!! <3 <3
kattitingeling

2015-03-15 @ 16:42:58
Postat av: N

Inget fel på det aschlet inte...

Svar: Hehe :-D
kattitingeling

2015-03-15 @ 19:58:06
Postat av: Pia

Så häftigt att du gör saker som du vill, du inspirerar via bloggen även om jag int känner dig personligen :)

Roligt att följa med dina projekt :)

Svar: Tack! Vad gulligt sagt. :-) ❤️
kattitingeling

2015-03-16 @ 18:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback