Vad händer?

Vi har haft kalas för Sara som fyllde 14 år den 24:e februari.





Jag jobbar på som vanligt.
Är fortfarande lite snorig men annars känner jag mig frisk.


Naglarna fick bli glittriga under sista melodifestival deltävlingen till Semmelrövs ära för det var den ända låten som var bra av hela bunten.


Fina nya skor kom till Katti på posten. Hello love-ones. Welcome to mommy! <3


Astor var med och öppnade paket. :)


Huuuuur snygga???! 

Jag har hållit min kost ganska bra och har nu gått ner till 62 kg. Ett kilo kvar med andra ord och sen e jag nere på samma vikt som innan.
I stället för att känna att kläderna passar - som var målet - känns en del kläder nu för stora istället... :-/ 
Så tokigt det kan bli...

Nu e jag trött. En kopp kaffe behöver jag! 


Och så här ser jag ut helt utan smink och fixat hår.
Mitt hår är spikrakt och tunt och fint.
Det flyger åt alla håll så fort jag rör mig och när jag inte gör det så hänger det efter huvet totalt platt och livlöst. :)

Så med den bilden säger jag god natt! 
Puss!

Kommentarer
Postat av: N

...klart tösabiten ska ha ett par nya träningspjuck

Svar: Yes! Ofcourse! :-D
kattitingeling

2015-03-05 @ 01:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback