Hej vad händer?

Jag har varit helt slut dom sista dagarna. 
Idag somnade jag när jag kom hem från jobbet och sov till efter tio!
Därav bloggar jag nu mitt i natten då jag inte kan sova... :-/

I fredags hade vi meditationskväll.
Jag hade bjudit Gun till våran lokal och så samlades vi några tjejer och fick föreläsning om stress och prova på att meditera.


Det är mycket på jobbet.
Har haft pt-kvällar, extraklasser, utbildningar mm.


Imorgon är jag ledig som tur är. Det ska bli himla skönt. Behöver vila!
Mycket event, utbildningar och jobb väntar också framöver.


Vikten går åt rätt håll.
Väger nu 63 och målet är 61 så det är inte mycket kvar.


Nu är klockan halv fyra på morgonen så jag ska försöka sova... 
Ha en fin söndag!

// Katti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback