Energi

Har värsta energin!
I går när jag började med kostprogrammet hann jag inte riktigt med att äta allt man ska få i sig och på kvällen kände jag mig hungrig när jag skulle gå och lägga mig.
Men idag har jag upplevt att det har varit sjukt mycket mat och lunchen till exempel orkade jag inte ens äta upp!


Kvarg blev det till mellanmål. Det var inte så farligt. Detta är nått som funnits i Finland ända sedan jag var en liten fjant så när jag åt det fick jag riktiga barndomsminnen från mina somrar i Finland. :-)
Fick tipset att blanda i en skvätt Fun Light och plötsligt blev det riktigt gott!


Och så köpte jag proteinpulver och en shaker.
Testade en proteindrink med mjölk och detta pulver och det smakade milkshake.
Kanske ska det blandas med vatten egentligen enligt min kost men nu ville jag bara testa först innan jag köpte. 


Vitaminerna och omega3 tabletterna gör mig superpigg.
I alla fall antar jag att det är dom. Eller så är det all mat?
Som sagt har jag ätit för lite och då e man inte alls pigg.

Träningsprogrammet var roligt att köra också. I dag blev det benpass som avslutades med 4x20 situps. 
Riktigt roligt ju! :-)
Innan det blev det TABATA och efter benpasset blev det cardiowalking också så det blir mycket träning.

Nu dags att sova!
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback