Detox

Nu börjar kolhydrats-detoxen verka. Fy va jobbigt. D-:
Mår as-dåligt!


Känner mig skakig, rastlös, får hjärtklappningar vid ansträngning, känner mig dåsig, frånvarande och slö.
Har också tryck över bröstet och ibland känns det som att det är svårt att andas.


Kolhydrater är värsta knarket. Helt sjukt vilka abstinensbesvär man får när man slutar! :-o


Fick hoppa in och vikariera på ett cardiopass idag för hon som skulle ha det blev sjuk. Många cardiowalking-pass denna veckan! Igår vikarierade jag för en annan kollega i Angered.


Har skadat axeln dock. :-( Gör himla ont när jag vrider i vissa vinklar, som tex när jag ska ta på mig jackan. Typiskt. Fick ta på voltaren.


I natt beställde jag biljetter till Mia Törnbloms föreläsning och i morse raggade jag med min vän Åse. Ska bli himla kul! Det är i mars. 
Roligt var oxå att när jag la ut denna bild på instagram och gjorde reklam för hennes föreläsning så svarade hon! Och gillade min bild. :-)
Hon är en av mina stora idoler. ❤️ Så klok och inspirerande. 
 
Ha en fin kväll!
Nu blir det nog sova. Ugglade hela natten igår så jag känner mig trött och imorgon ska jag upp och jobba igen. Det blir massa klasser och så blir det cardiowalking IGEN! 😄

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback