I mål

I slutet av september köpte jag ett kost och träningsprogram av en kille som heter Alexander Ek. 
(Sök ekalexander på instagram)
En kollega från Nordic Wellness hade köpt ett kost och träningsprogram av honom och gått ner ca 10 kg och rekommenderade honom.


Jag vägde då ca 66 kg och ville gå ner till 61 som är min trivselvikt.


Är 163 cm lång så jag ska egentligen väga typ 58 enligt alla tabeller men jag vill verkligen inte väga mindre än 60.
Jag ser ut som ett skelett när jag väger mindre än det. 


I morse vägde jag mig och då vägde jag 61,3 så jag är typ i mål. :-)



Känns jättebra.
Kommer i alla kläderna igen och det känns roligt att klä sig igen för allt sitter snyggt och trycker ingenstans! :-) 
 
Never give up!
Just do it.


Kommentarer
Postat av: Maria @ hemmakar.com

Wow, jättebra kämpat! Kul när man lyckas med sitt mål :)

Svar: Ja det känns roligt! :-)))
kattitingeling

2016-01-31 @ 20:07:52
Postat av: Cecilia

You can do it!

Svar: Yes! Vi kan alla göra precis vad vi bestämmer oss för! Det sitter i huvet! 💪👍❤️
kattitingeling

2016-01-31 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback