Peppad

Är så himla peppad att träna igen!
Idag var det måndag och då är jag hela dagen i Angered.
Körde axlar, armar och bröst med mycket tyngre vikter än vad jag brukar. Så himla roligt!


Det e roligt att se att det går framåt! :-)


Har kommit igång med min kost igen också. Under jul och även innan det var det helt katastrof. Åt lite hur som helst och då gick jag genast upp flera kilo.


Äter man bra och kör sin träning går det dock ganska snabbt att vara på banan igen.
Väger 62,5 nu. Målet är 61 eller 60.


Efter mitt styrkepass var det dags att köra tabata och det kändes rejält i axlarna att köra dom igen efter mitt styrkepass!


Efter tabat var det dax för cardiowalking så jag har fått riktigt mycket träning idag! 


Imorgon för vi om det! 😊
Då är jag mest i Olskroken.

Ha en fin kväll! Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback